موارد مؤثر بر قیمت دستگاه پرکن مایعات

موارد مؤثر بر قیمت دستگاه پرکن مایعات

وقتی که شما قصد خرید یک دستگاه پرکن را دارید در وهله اول با شرکت تولید کننده تماس می‌گیرید و از آن‌ها می‌خواهید که لیست قیمت دستگاه پرکن مایعات را در اختیار شما قرار دهد. اما برخلاف تصور شما در این فهرست با چندین دستگاه از مدل‌های مختلف مواجه خواهید شد که قیمت آنها با یکدیگر متفاوت است. به عنوان مثال در این لیست به مدل دستگاه، به زمان ساخت دستگاه، تفاوت در اندازه دستگاه و حتی تفاوت در روش انجام کار دستگاه اشاره شده است.

در هر صورت این موارد نشان می‌دهد که شما برای درک قیمت دستگاه پرکن مایعات باید فاکتورهای مختلفی را در نظر بگیرید و سعی کنید با توجه به آنها محاسبات خود را انجام دهید.

تفاوت در مدل‌های مختلف دستگاه

اولین و مهمترین فاکتور در قیمت این دستگاه‌ها در نظر گرفتن مدل‌های مختلف آنهاست. ما در مطالب قبلی اشاره کردیم که این دستگاه‌ها با سه شیوه متفاوت برای مایعات غلیظ و رقیق به کار برده می‌شوند که هر کدام از آنها با توجه به نوع مایع عملکرد متفاوتی دارند. به عنوان مثال شما برای مایعات غلیظ مانند گریس و عسل ممکن است از یک نوع دستگاه خاص استفاده کنید که در مورد پرکردن مایعاتی مانند لبنیات و شربت‌ها کاربرد چندانی نداشته باشد.

پس شما در لیستی که از کارخانه دریافت کرده‌اید به احتمال زیاد قیمت دستگاه پرکن مایعات غلیظ و قیمت دستگاه پرکن مایعات رقیق می‌بینید که با یکدیگر متفاوت هستند. اصولاً با توجه به اینکه روش عملکرد دستگاه در مایعات غلیظ و در مایعات رقیق متفاوت است و حتی در آنها قطعات متفاوتی به کار برده شده است شما هم باید انتظار داشته باشید که این تفاوت‌ها باعث تفاوت قیمت محصول شود. پس طبیعی است که نباید انتظار داشته باشید از لحاظ قیمتی به یکدیگر شباهت داشته باشند.

مطالب پیشنهادی : 3 اصل مهم در بسته بندی مایعات

تفاوت در زمان ساخت دستگاه

نه تنها در مورد دستگاه‌های پرکن مایعات بلکه در مورد همه دستگاه‌های صنعتی و غیرصنعتی مسئله زمان ساخت دستگاه بر روی قیمت آن‌ها تأثیر گذار است. شما همین الان اگر به وب سایت‌های فروشنده دستگاههای کارکرده توجه کنید می‌بینید که بین قیمت آنها و دستگاههای نو تفاوت زیادی وجود دارد که با توجه به بازدهی آنها طبیعی است. همین وضعیت در مورد خودروها و ماشین آلات صنعتی هم وجود دارد و شما هم باید خود را برای این موضوع آماده کنید.

تفاوت در اندازه دستگاه‌ها

موضوع دیگری که شما در جریان خرید دستگاه‌های صنعتی و دستگاه‌های بسته بندی باید به آن توجه کنید مسئله اندازه این دستگاه‌ها و همخوانی آن با کارگاه شماست. طبیعتاً شرکت‌های تولیدکننده این دستگاه‌ها با توجه به نیاز مشتریان خود تصمیم به تولید اندازه‌های مختلف مانند اندازه کارگاه خانگی و اندازه کارگاه صنعتی می‌گیرند. توجه به پیچیدگی در ساخت دستگاه و استفاده از مواد اولیه در بدنه آنها طبیعی است که قیمت دستگاه‌ها هم به تبع آن تغییر کند.

بنابراین شما هم احتمالاً با اصطلاحاتی مانند قیمت دستگاه پرکن مایعات کوچک یا قیمت دستگاه صنعتی مواجه خواهید شد که اندازه آنها کاملاً با یکدیگر متفاوت است. دستگاه‌های کوچک برای کارگاه‌های خانگی مناسب هستند و میزان بازدهی آنها نسبت به دستگاه‌های صنعتی کمتر است. بنابراین اگر شما نیاز به یک دستگاه کوچک دارید نیازی به پرداخت هزینه هنگفت برای خرید دستگاه‌های بزرگ نخواهید داشت و بهتر است که تمرکز خود را به دستگاه‌های کوچک معطوف کنید.

مطالب پیشنهادی : با خط تولید و بسته بندی عسل آشنا شویم

تفاوت در روش عملکرد دستگاه‌ها

آخرین معیاری که بر روی قیمت دستگاه پرکن مایعات تأثیر گذار است مسئله روش عملکرد دستگاه‌ها و سرعت انجام کار آنهاست. این دستگاه‌ها ساز و کار متفاوتی دارند و روش انتقال مایعات در آنها با یکدیگر فرق می‌کند. برخی از آنها از روش پیستونی و برخی از آن‌ها از روش ثقلی برای انتقال مایع به بطری استفاده می‌کنند. این در حالی است که برخی از این دستگاه‌ها دارای یک نازل و برخی دیگر از آنها دارای دو نازل برای انتقال مایع هستند. پس شما می‌توانید در لیست خود قیمت دستگاه پرکن مایعات دو نازله پیدا کنید و ببینید که بین دستگاه تک نازله و دستگاه دو نازله چه تفاوتی وجود دارد و تأثیر آنها در انتخاب نهایی شما به چه صورت خواهد بود.

در پایان شما را به دیدن فیلمی از خط كامل شست و شو،پر كن درب بند و ليبلينگ شركت داروسازی باير افلاك که توسط شرکت طرسام طراحی و ساخته شده است دعوت می کنیم . شما نیزمی توانید برای ثبت سفارش یا یافتن پاسخ سوالات خود از صفحه ارتباط با ما در سایت طرسام استفاده کنید و با ما در تماس باشید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

26 + = 34