عوامل مؤثر بر قیمت دستگاه بلیستر

عوامل مؤثر بر قیمت دستگاه بلیستر

وقتی که به فکر راه اندازی کارگاه هستید و تصمیم دارید که از یک دستگاه بلیستر برای تولید بسته بندی‌های مختلف و یا بسته بندی مواد غذایی استفاده کنید، قیمت این تجهیزات برای شما اهمیت پیدا می‌کند. این موضوع احتمالاً باعث می‌شود که به سراغ چند شرکت بروید و از آنها بخواهید که قیمت محصولات خود را در اختیار شما قرار دهد.

 

نکته‌ای که در مورد لیست قیمت دستگاه بلیستر وجود دارد این است که معمولاً بین قیمت‌های اعلام شده در شرکت‌های مختلف تفاوت وجود دارد.

این تفاوت قیمتی برای بسیاری از خریداران تبدیل به یک چالش می‌شود و ترجیح می‌دهند که در مورد آن به تحقیق بپردازند. این موضوع ما را بر آن داشت که به بررسی قیمت دستگاه بلیستر بپردازیم و ببینیم که چرا این قیمت در شرکتهای مختلف با یکدیگر متفاوت است.

اندازه و قیمت دستگاه بلیستر

وابسته بودن قیمت دستگاه بلیستر به اندازه آن یک موضوع کاملاً طبیعی و قابل لمس است. اندازه یک دستگاه می‌تواند نشان‌دهنده فاکتورهای مختلفی باشد. در مرحله اول، هر چه اندازه یک دستگاه بزرگتر باشد، شرکت تولیدکننده امکان قرار دادن قابلیت‌های بیشتری در دستگاه مورد نظر را دارد و می‌توان آن را به عنوان یک دستگاه پرکاربرد معرفی کرد. این موضوع نشان می‌دهد که اندازه دستگاه تا حدود زیادی بر روی قابلیت‌ها و توانایی آن تاثیرگذار است.

 اما موضوع مهم دیگری که با توجه به اندازه دستگاه بلیستر تغییر می‌کند، امکان استفاده از آن در کارگاه‌های صنعتی و کارگاه‌های کوچک است. یک دستگاه بزرگ قابلیت کار به صورت مداوم را دارد و می‌توان آن را در کنار خط تولید یک کارخانه به کار گرفت. اما دستگاه‌های کوچک‌تر بیشتر در کارگاه‌های خانگی و کارگاه‌های کوچک نیمه صنعتی کاربرد دارند و تولید آنها بسیار کمتر است. پس طبیعی است که قیمت دستگاه بلیستر با اندازه کوچکتر، کمتر باشد.

اندازه و قیمت دستگاه بلیستر

برند تولید کننده

موضوع مهم بعدی که به طور مستقیم بر قیمت دستگاه بلیستر تأثیر گذار است، بحث برند تولید کننده دستگاه و میزان محبوبیت آن در سطح بازار است.

 

شاید این یک جمله تکراری باشد ولی باید بپذیریم که برندهای محبوب این حق را دارند که محصولات خود را با قیمت بالاتری بفروشند.

فرآیند حضور در بازار و جلب توجه مشتری بسیار سخت است و شرکت‌های مختلف برای این کار زمان زیادی صرف می‌کنند و هزینه زیادی می‌پردازند.

موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که برندهای معتبر به هیچ وجه حاضر به تولید دستگاههای بی‌کیفیت نیستند و حاضر نیستند که اعتبار چندین و چند ساله خود را به خاطر یک دستگاه بی کیفیت به خطر بیاندازد. این یک نیروی محرکه خوب برای تولید دستگاه‌های با کیفیت است که در نهایت باعث افزایش تقاضا برای محصولات آن‌ها می‌شود. پیشی گرفتن تقاضا نسبت به تولید در بازار باعث افزایش قیمت دستگاه بلیستر در برندهای محبوب می‌شود.

بازدهی دستگاه

عملکرد و معیار قضاوت یک دستگاه، بازدهی آن برای شرایط مختلف است. در هر دستگاهی نسبت میزان تولید نسبت به میزان مواد اولیه و هزینه‌های صورت گرفته به عنوان بازدهی گزارش می‌شود. این بازدهی معیار خوبی برای انتخاب دستگاه است که باعث ایجاد تناسب بین گزینه انتخابی و هدف گذاری اولیه ما می‌شود.

به طور کلی، قاعده بازار به این صورت است که هرچه بازدهی یک دستگاه بالاتر باشد، قیمت دستگاه نیز به همان نسبت افزایش می‌یابد. همین وضعیت در مورد قیمت دستگاه بلیستر هم وجود دارد. بنابراین اگر به جایی رسیدیم که ویژگی‌ها و مشخصات دستگاه‌ها با یکدیگر یکسان بود، می‌توانید بازدهی دستگاه تحت عنوان تعداد شیت در ساعت را در نظر بگیرید و از آن برای معیار تعیین قیمت دستگاه استفاده کنید.

گارانتی و خدمات پس از فروش

یکی دیگر از مواردی که به طور مستقیم بر قیمت دستگاه بلیستر تاثیرگذار است و برای بسیاری از خریداران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گارانتی و خدمات پس از فروش است. گارانتی و خدمات پس از فروش یک معیار قضاوت و یک اهرم کمکی برای خریداران دستگاه است. در حالت معمول، خریداران گارانتی و خدمات پس از فروش را به عنوان یک عامل کمکی در نظر می‌گیرند که در شرایط بحرانی به کاهش هزینه‌های آنها کمک می‌کند.

حالا این موضوع را در نظر بگیرید که هیچ وقت یک شرکت محصولی بی کیفیت خود را به صورت بلند مدت گارانتی نمی‌کند. پس گارانتی بلند مدت هم می‌تواند معیار خوبی برای اندازه گیری کیفیت دستگاه باشد و تمامی این موارد در کنار یکدیگر باعث افزایش قیمت دستگاه بلیستر می‌شود. گارانتی بلندمدت و خدمات پس از فروش یک بازی دو سر برد برای فروشنده و خریدار است که به هر دو نفر کمک می‌کند.

قیمت دستگاه بلیستر یک موضوع حساس برای بسیاری از افراد است و اگر از لحاظ مالی تحت فشار باشند، این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت این دستگاه‌ها و نحوه تغییر آنها، می‌توانید سؤالات خود را در بخش ارتباط با ما  از کارشناسان ما بپرسید.

هم اکنون شما را به دیدن فیلم عملکرد دستگاه بسته بندی بلیستر ساخت شرکت طرسام دعوت می نماییم

2 نظر

  • سلام
    من دستگاه بلیسترینگ خالی رو برای تولید فقط بلیستر لازم دارم چون بعدا موادی رو مثلا ادوات خیاطی و بافندگی کوچک در اون
    قرار میدم و با لیبل چسبی اماده پشت اون رو پک میکنم . پس بخش فیلر قرص ( یا کپسول) و سیل القایی رو نمیخوام و سایز
    بلیستر هم که فکر میکنم با قالب میشه تغییر داد.
    اگر ممکنه اولا نظر من رو بررسی بفرمایید و اگر ایرادی داره اصلاح بفرمایید و
    دوما قیمت دستگاه رو با ایده خودم برام براورد بفرمایید

    • سلام وقت بخیر ، لطف بفرمایید با شماره های زیر تماس بگیرید تا همکارانم شمارو راهنمایی کنن.
      با تشکر
      ۰۲۶۳۴۷۰۲۲۱۷-۱۸

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + 8 =