دستگاه پرکن مایعات و ایده هایی برای راه اندازی کسب و کار

دستگاه پرکن مایعات و ایده هایی برای راه اندازی کسب و کار

دستگاه پرکن مایعات یکی از پرکاربردترین دستگاه‌ها در حوزه کارگاه‌های تولیدی بزرگ و کوچک است . به همین دلیل راهکار خوبی برای کسب درآمد محسوب می‌شود. این دستگاه‌ها انواع مختلفی دارند و در مورد مایعات مختلف هم کاربرد دارند. بنابراین شما برای راه اندازی یک کارگاه کوچک در نزدیکی محل سکونت خود یا حتی راه اندازی یک کارگاه صنعتی بزرگ در یک شهرک صنعتی محدودیتی نخواهید داشت و به راحتی می‌توانید با دستگاه‌های پرکن مایعات به کسب درآمد بپردازید.

ما در ادامه این مطلب چهار ایده بزرگ و کلی را برای کسب درآمد با کمک دستگاه پرکن مایعات پیشنهاد داده‌ایم، اما شما می‌توانید جزئیات بیشتری به آنها اضافه کنید و روش‌های جدیدی به وجود بیاورید.

راه اندازی خط تولید لبنیات

تولید لبنیات اولین چیزی است که شما احتمالاً به فکر کسب درآمد به کمک آن هستید. همین الان اگر در فروشگاه محله خود بگردید هم می‌توانید لبنیات بسته بندی شده کارخانه جات و لبنیات معمولی را پیدا کنید. بحث راه اندازی خط تولید لبنیات صنعتی موضوع پیچیده‌ای است که در اینجا به آن نمی‌پردازیم. اما شما به راحتی می‌توانید یک کارگاه تولیدی لبنیات مانند دوغ و شیر داشته باشید و در کنار آن از دستگاه پرکن مایعات هم استفاده کنید.

برای پیاده سازی این ایده شما در گام اول به سراغ گاوداری‌ها و دامداری‌های تولیدکننده شیر می‌روید و با آنها به توافق می‌رسید که روزانه مقدار مشخصی شیر به شما بدهند. روش‌های مختلف تولید دوغ و همچنین پاستوریزه کردن شیر را هم به راحتی می‌توانید از آشنایان یا حتی در اینترنت پیدا کنید و پس از گرفتن مجوز به تولید لبنیات بپردازید. دستگاه پرکن دوغ و دستگاه پرکن شیر رایج‌ترین این دستگاه‌ها هستند که شما به راحتی می‌توانید نمونه‌های مختلف آنها را استفاده کنید.

 

 

راه اندازی خط تولید آب معدنی یا آب میوه

 

ایده جذاب دیگر برای کسب درآمد به کمک دستگاه پرکن مایعات راه اندازی خط تولید آب معدنی و خط تولید آبمیوه است. در مطالب قبلی ما به این نکته اشاره کردیم که برای تولید آب معدنی باید چه مراحلی را بگذرانید و نیاز به چه دستگاه‌هایی دارید. راه اندازی خط تولید آب معدنی کمی پیچیده است. شما باید مجوزهای محلی و ملی مختلفی را بگیرید تا بتوانید از آب معدنی موجود در یک منطقه استفاده کنید. در این خط تولید شما می‌توانید از دستگاه پرکن آب معدنی کمک بگیرید.

اما گرفتن آب میوه و تولید شربت پیشنهاد جذاب دیگری است که شما می‌توانید از آن برای کسب درآمد در یک کارگاه صنعتی یا یک کارگاه خانگی استفاده کنید. خوشبختانه گرفتن آبمیوه و تولید شربت چندان سخت نیست . شما خیلی راحت‌تر می‌توانید به کسب درآمد بپردازید. تولید انواع آبمیوه و تولید شربت‌های آنها به شما کمک می‌کند که فعالیت کوچکی در سطح محله خود یا حتی فعالیت‌های بزرگتر در سطح شهر داشته باشید.

 

راه اندازی خط تولید عسل

 

ایده سوم کسب درآمد با دستگاه پرکن مایعات این است که شما به سراغ راه اندازی خط تولید و بسته بندی عسل بروید. عسل از جمله موادی است که برای استفاده از آن محدودیت خاصی وجود ندارد . تقریباً همه افراد با شرایط مختلف می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. بنابراین اگر شما به فکر راه اندازی خط تولید و بسته بندی عسل باشید می‌توانید اطمینان داشته باشید که برای محصولات شما مشتری کافی وجود دارد . پس نگرانی در مورد فروش آن نداشته باشید. ما در شرکت طرسام ماشین آلات تمام اتوماتیک بسته بندی را طراحی کرده و طبق نیاز مشتری آنها را می سازیم. به عنوان مثال شما می توانید در فیلم زیر عملکرد دستگاه ترموفرمینگ ما را برای بسته بندی عسل تک نفره را مشاهده نمایید.

 

بحث تولید عسل یک موضوع تخصصی است که شما باید روش‌های مختلف پرورش و نگهداری زنبور عسل را یاد بگیرید. اما برای بسته بندی عسل می‌توانید به سراغ دستگاه پرکن مایعات مانند دستگاه پرکن تخصصی عسل بروید، که به طور ویژه برای این کار طراحی شده و شما می‌توانید مایعات غلیظ مانند عسل و حتی گریس سرد را به کمک آنها پر کنید. این دستگاه‌ها هم در سایز بزرگ و هم در سایز کوچک موجود هستند و محدودیتی در استفاده از آنها وجود ندارد.

 

راه اندازی خط تولید عرق گیری از گیاهان و گلها

 

ایده چهارم کسب درآمد با دستگاه پرکن مایعات رفتن به سراغ عرق گیری از گیاهان و گل‌های مختلف و راه اندازی خط تولید کوچک آنهاست. به راحتی می‌توانید در کارگاه خانگی یا حتی در زیرزمین منزل خود عرق گیاهان مختلف مانند عرق کاسنی عرق گل محمدی عرق نعناع و عرق انواع گیاهان دارویی را بگیرید و در قالب بطری‌های بزرگ و کوچک بفروشید.

 

 

شما احتمالاً نمونه‌های مختلفی از این محصولات را در عطاری‌ها دیده‌اید و حتی خود شما هم مصرف‌کننده آنها هستید. شما هم به راحتی می‌توانید از این ایده برای کسب درآمد به کمک دستگاه پرکن مایعات استفاده کنید.

ما در اینجا تلاش کردیم که راه‌های جذاب و پر درآمد کسب درآمد با دستگاه پرکن مایعات را به شما معرفی کنیم. شما هم پیشنهادی دارید در قسمت نظرات همین مطلب بنویسید یا اگر ابهامی دارید از طریق صفحه ارتباط با ما سؤالات خود را از کارشناسان طرسام بپرسید.

 

 

مطالب پیشنهادی :

دستگاه ترموفرمینگ

آنچه باید در خصوص خط تولید عسل بدانید

راه اندازی خط تولید آب معدنی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

66 + = 68