دستگاه کارتنینگ صابون داو

دستگاه کارتنینگ صابون داو

همانطور که می دانید شرکت طرسام طراح و سازنده ی ماشین آلات بسته بندی تمام اتوماتیک می باشد. این دستگاه ها عبارت اند از : دستگاه ترموفرمینگ ، دستگاه کارتنینگ ، دستگاه بلیسترینگ ، دستگاه پرکن درب بند ، دستگاه اسکین پک و … که هریک از آنها مخصوص بسته بندی مواد متفاوتی هستند.در این مطلب ما قصد داریم به دلیل اهمیت فراوان دستگاه کارتنینگ در خصوص این دستگاه صحبت کنیم . در ادامه شما را با دستگاه بسته بندی صابون داو که به سفارش شرکت یونیلیور ایران و توسط شرکت طرسام ساخته شده است آشنا کنیم.

ابتدا به صورت مختصر با دستگاه کارتنینگ و عملکرد آن آشنا شویم :

مشخصات دستگاه کارتنینگ

این دستگاه وظیفه ی جعبه گذاری محصولات در خط تولید را دارد. شما می توانید به طور کلی مواد غذایی ، دارویی و آرایشی بهداشتی اعم از : بطری های گرد ، انواع تیوب ها برای خمیردندان ، رنگ مو ، کرم و … را توسط این دستگاه به صورت تمام اتوماتیک و بدون دخالت اپراتور داخل جعبه بگذارید. در کنار این قابلیت می توان به بروشور گذاری این دستگاه نیز اشاره نمود. یکی از وظایف اصلی دستگاه کارتنینگ آماده سازی و تا کردن بروشور به صورت خودکار و بدون دخالت دست است. این فرآیند باعث می‌شود که بسته بندی مواد دارویی و مواد آرایشی به شکلی کاملاً استاندارد و با سرعت بالا انجام گیرد و شما می توانید به فراخور محصولتان از این قابلیت بهره مند شوید.

 

 

از مهم ترین ویژگی های دستگاه کارتنینگ می توان به قابلیت اتصال آن به خط تولید شما اشاره نمود. سایر موارد حائز اهمیت در خصوص این دستگاه کاربردی شامل موارد زیر است :

  • برخورداری از گارانتی ۶ ماهه و همچنین خدمات پس از فروش و تأمین لوازم یدکی ۱۵ ساله که استفاده از آن را برای کاربر راحت‌تر می‌کند.
  • امکان استفاده از سیستم بچ نامبر به منظور درج اطلاعاتی مانند تاریخ تولید، تاریخ انقضا و شناسه تولید بر روی درب کارتون.
  • برخورداری از سیستم تمام اتوماتیک بروشور تا کن و بروشور گذار که نیاز به حضور تکنسین و اپراتور برای تغییر آنها نیست.
  • وجود یک سیستم کنترلی PLC و همچنین یک صفحه کنترل HMI به اندازه ۷ اینچ که از زبان انگلیسی و فارسی و هر زبان پیش‌فرض دیگری پشتیبانی می‌کند.

 

دستگاه کارتنینگ صابون داو

 

 

همانطور که در فیلم زیر مشاهده می کنید ، توسط این دستگاه صابون های داو بدون دخالت اپراتور داخل جعبه گذاشته شده و سپس درب جعبه چسب زده می شود و به قسمت بعدی در خط تولید هدایت می شود .

هم چنین توجه شما عزیزان را به عملکرد حسگر لیزری که قبل از بخش باز شدن جعبه ها در دستگاه کارتنینگ صابون داو  وجود دارد جلب می نماییم. هدف این حسگر این است که به تعداد صابونی که در خط وجود دارد جعبه برای آنها باز گردد ،وجود جزئیاتی از این قبیل در دستگاه دقت و ظرافت در ساخت و طراحی آن را به نمایش می گذارد.

از مزیت های دستگاه کارتنینگ صابون داو می توان به سرعت بالا در جعبه گذاری آن اشاره نمود. این مورد به نوبه ی خود در خاور میانه بی رقیب است و این امر گواهی بر درخشش نام شرکت طرسام در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات برای دفعات متعدد است . اطلاعات تکمیلی که ممکن است دانستن آن ها برای شما مفید باشد را می توانید با تماشای تیزر دستگاه کارتنینگ صابون داو به دست آورید.

امید است در گروه طرسام توانسته باشیم تا حدودی شما عزیزان را با عملکرد و کاربرد دستگاه کارتنینگ آشنا کرده باشیم . ضمناً در صورت نیاز شما می توانید با همکاران ما از طریق بخش تماس با ما در ارتباط باشید و سؤالات احتمالی خود را با آن ها در میان بگذارید.

 

 

مطالب پیشنهادی :
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 2 = 4