دستگاه بسته بندی خمیر دندان

دستگاه بسته بندی خمیر دندان

دستگاه بسته بندی خمیر دندان

همانطور که می دانید خمیر دندان یک عضو جدا نشدنی در زندگی همه انسانهاست. برای داشتن دندان هایی سالم همه ی ما از خمیر دندان های مختلف برای مسواک زدن استفاده می کنیم اما نکته ای که در انتخاب خمیردندان برای ما وجود دارد این است که هنگام خرید در فروشگاه کدام خمیر دندان را انتخاب می کنیم در این امر فاکتورهای متفاوتی تاثیر گذار است و یکی از مهم ترین آنها بسته بندی خمیر دندان است و دستگاه بسته بندی خمیر دندان فاکتور مهمی در این زمینه است .

در این مطلب ما سعی داریم شما را با روند بسته بندی خمیر دندان و دستگا ه های مورد نیاز برای بسته بندی آن آشنا کنیم تا اگر شما هم برای راه اندازی کسب و کارتان به دنبال اطلاعاتی در زمینه بسته بندی خمیر دندان هستید بتوانید از این مطلب استفاده کنید.

بسته بندی خمیردندان مریدنت توسط دستگاه کارتنینگ شرکت طرسام صورت می گیرد

دستگاه پرکن و درب بند خمیر دندان

این دستگاه از سری دستگاه های کاربردی است که جهت پر کردن و بستن درب انواع تیوپ های خمیردندان و مواد دیگری که قابلیت بسته بندی در تیوپ را دارند استفاده می شود . این تیوپ ها استفاده از خمیردندان را برای مصرف کننده آسان تر می کنند هم چنین دستگاه مورد نظر در مدل های جدید و پیشرفته ای توسط صنایع متفاوت تولید و به بازار عرضه می شود قابل ذکر است که این دستگاه پرکن تمام اتوماتیک دارای ویژگی های زیر است:

  • دارای ظرفیت پر و بسته بندی 30 تا 50 تیوپ در دقیقه
  • قابلیت تیوپ گذاری اتوماتیک
  • دارای پرکن پیستونی جهت پر نمودن انواع مواد غلیظ
  • ته بندی توسط هوای داغ در تیوپ های لمینیتی
  • ته بندی به صورت مکانیکی در تیوپ های آلومینیومی
  • قابلیت درب بندی اتوماتیک

گفتنی است که دستگاه پرکن مورد نظر علاوه بر کاربرد برای تیوپ های خمیردندان برای مواد زیرنیز قابل استفاده است :

انواع پماد ، کرم های مختلف ،شکلات ، چسب ، ژل ، رنگ و …

 

دستگاه کارتنینگ (جعبه گذار) تمام اتوماتیک خمیردندان

 

پس از پر و بسته شدن درب تیوپ خمیر دندان احتیاج به دستگاهی دارید که تیوپ ها را داخل جعبه بگذارد و درب آنها را ببندد و اگر بروشور هم برای محصول خود تهیه کرده اید در این مرحله و با استفاده از دستگاه کارتنینگ باید داخل جعبه قرار گیرد . این دستگاه به صورت تمام اتوماتیک محصول شما را به همراه بروشور داخل جعبه می گذارد و آماده ی انتقال به بخش حمل و نقل برای پخش محصول می کند.

مطالب پیشنهادی : با خط تولید و بسته بندی عسل آشنا شویم

 

ویژگی های کلی دستگاه کارتنینگ

 

دستگاه کارتنینگ می‌تواند نقش‌های مختلفی را در فرایند تولید و بسته بندی یک کارخانه بپذیرد ، اگرچه قابلیت‌های فنی و محدوده عملکردی دستگاه بسیار وسیع هستند، اما ویژگی‌های کلی آن شامل موارد زیر می‌شوند:

  • برخورداری از گارانتی ۶ ماهه و همچنین خدمات پس از فروش و تأمین لوازم یدکی ۱۵ ساله که استفاده از آن را برای کاربر راحت‌تر می‌کند؛
  • امکان استفاده از سیستم بچ نامبر به منظور درج اطلاعاتی مانند تاریخ تولید، تاریخ انقضا و شناسه تولید بر روی درب کارتون؛
  • برخورداری از سیستم تمام اتوماتیک بروشور تا کن و بروشور گذار که نیاز به حضور تکنسین و اپراتور برای تغییر آنها نیست؛
  • وجود یک سیستم کنترلی PLC و همچنین یک صفحه کنترل HMI به اندازه ۷ اینچ که از زبان انگلیسی و فارسی و هر زبان پیش‌فرض دیگری پشتیبانی می‌کند.
  • محصولاتی که به شکل ورقه هستند، مانند انواع بلیستر ها مثل قرص، کپسول، آمپول، آدامس و اسمارتیز از سیستم تمام اتوماتیک مگزین بر روی دستگاه استفاده می‌شود.
کارتونینگ
دستگاه کارتنینگ شرکت طرسام
تمامی این ویژگی‌ها باعث می‌شود که دستگاه کارتنینگ به خوبی در کنار خط تولید کارخانجات و شرکتها به کار گرفته شود
و به عنوان بخش مهم و تاثیرگذار در آن ایفای نقش کند.

در انتها شما را به دیدن فیلم بسته بندی خمیردندان مریدنت توسط دستگاه کارتنینگ ساخت شرکت طرسام دعوت می نماییم . امیدواریم این مطلب پاسخگوی سوالات شما در زمینه بسته بندی خمیر دندان بوده باشد در غیر این صورت می توانید سوالات خود را از طریق بخش ارتباط با ما از کارشناسان ما بپرسید.

 

 

شاید برای شما جالب باشد :

دستگاه کارتنینگ

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 85 = 86