عوامل موثر بر قیمت دستگاه ترموفرمینگ

عوامل موثر بر قیمت دستگاه ترموفرمینگ

وقتی که با یک شرکت تماس می گیرید و از آن ها می خواهید که لیست قیمت دستگاه ترموفرمینگ را در اختیار شما قرار دهند، احتمالاً با دیدن قیمتهای دستگاه‌های مختلف کمی سردرگم می شوید. این موضوع می تواند دلایل متعددی داشته باشد که هر کدام از این موارد به صورت مستقیم یا غیر مستقیم بر قیمت دستگاه تاثیر گذار هستند. در واقع باید بپذیریم که قیمت دستگاههای ترموفرمینگ به صورت چند بعدی محاسبه می‌شود و تحت تاثیر چند فاکتور مختلف قرار دارد.

شاید نکته ناامیدکننده این باشد که معمولاً شرکت ها قیمت دستگاه ترموفرمینگ را در وب سایت خود نمی آورند و شما باید با خود شرکت تماس بگیرید. اما ما در این مطلب می‌خواهیم به شما بگوییم که قیمت این دستگاه ها به چه شکلی تغییر می کند و چه فاکتورهایی در این تغییر قیمتی تاثیر گذار است.

اندازه دستگاه با توجه به نوع کارگاه

قانون کلی در خرید دستگاه های صنعتی به این صورت است که هرچه دستگاه بزرگ تر باشد قابلیت های بیشتری در آن گنجانده میشود و انعطاف پذیری بالاتری دارد.

شما اگر یک دستگاه ترموفرمینگ صنعتی یا بزرگ را انتخاب کنید، مطمئناً اندازه بزرگ آن این امکان را به شما میدهد که برای بسته بندی کالاهای مختلف از آن استفاده کنید. حالا ممکن است شما یک قالب کوچک برای پنیر درست کنید یا یک قالب بزرگ برای یک ماشین عروسکی سه بعدی.

نکته‌ای که در اینجا باید به خاطر داشته باشیم این است که قیمت دستگاه ترموفرمینگ با توجه به اندازه آن تغییر میکند. بزرگتر بودن اندازه این دستگاه ها به معنی برخورداری کارگاه از قابلیت ها و امتیازات بیشتر است و حتی می‌تواند روند تولید شما را توسعه بخشد. پس بدون شک قیمت دستگاه با توجه به اندازه آن تغییر می کند و قیمت دستگاههای بزرگتر بیشتر خواهد بود.

تاثیر اندازه بر قیمت دستگاه ترموفرمینگ

مطلب پیشنهادی: نکاتی که در مورد خرید دستگاه ترموفرمینگ باید بدانید

مشخصات فنی دستگاه

وقتی که می خواهید مشخصات فنی دستگاه ترموفرمینگ را بیان کنید، علاوه بر اندازه و ابعاد دستگاه، موارد دیگری مانند شدت جریان مورد نیاز، میزان حرارت تولیدی توسط دستگاه، توانایی موتور دستگاه، تعداد قالب های دستگاه، تعداد قالب های پلاستیکی تولید شده در واحد زمان و سرعت انجام کار در دستگاه مواردی هستند که به آنها اشاره می شود. هر کدام از این ویژگی ها و مشخصات فنی باعث تغییر در عملکرد و کارایی دستگاه در بخش های مختلف می شود.

حالا اگر به تک تک هر کدام از این فاکتورها توجه کنید، بالا رفتن توانایی موتور باعث افزایش کارایی دستگاه ترموفرمینگ میشود. همین وضعیت برای تعداد قالب های دستگاه و سرعت انجام کار آن و حتی شدت جریان مورد نیاز برای دستگاه هم وجود دارد. پس خیلی سخت نیست اگر انتظار داشته باشیم که بالا رفتن و ارتقاء این ویژگیها باعث بالا رفتن کیفیت دستگاه و در نتیجه افزایش قیمت دستگاه ترموفرمینگ شود.

برند تولید کننده دستگاه

تاثیر برند بر قیمت دستگاه ترموفرمینگ کاملاً واضح و مشخص است. البته اینکه نگاه ما از چه زاویه ای باشد و این چه انتظاری از یک برند داشته باشیم هم بسیار مهم است. در برخی موارد ما به دنبال یک دستگاه ارزان قیمت هستیم. در این حالت رفتن به دنبال یک برند معتبر نه تنها باعث خستگی ما می شود، بلکه مطمئناً این گشتن ما بیخود بوده و هیچ گزینه مناسبی برای کارگاه خود پیدا نمی کنیم.

تاثیر برند بر قیمت دستگاه ترموفرمینگ به این ترتیب است که هرچه یک برند معتبر تر باشد، قیمت دستگاه آنها بالاتر است.

وقتی که یک برند سالهای زیاد در بازار فعالیت داشته باشد و دستگاه‌های مختلفی تولید کند، به شکل دقیق می‌داند که مشتریان به دنبال چه هستند و دستگاه خود را با توجه به نیاز آنها تولید می کند. از طرفی تقاضا برای برندهای معتبر بالاتر است و این باعث پیشی گرفتن تقاضا نسبت به عرضه و در نتیجه افزایش قیمت می‌شود.

مطلب پیشنهادی: نکات مهم دستگاه بسته بندی بلیستر

گارانتی و خدمات پس از فروش

آخرین موردی که به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر قیمت دستگاه ترموفرمینگ اثر گذار است، بحث گارانتی و خدمات پس از فروش است. از آنجایی که دستگاههای بسته بندی اکثراً به صورت مکانیکی کار می کنند، احتمال بروز شکستگی و مشکل فنی برای آنها وجود دارد. بنابراین خریداران نهایت حساسیت خود را به خرج می‌دهند که یک دستگاه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش انتخاب کنند.

گارانتی و خدمات پس از فروش هم برای خریدار و هم برای فروشنده مناسب است. گارانتی به خریدار کمک می کند که بخشی از هزینه‌های تعمیر خود را جبران کند و از طرف دیگر از آن به عنوان یک معیار برای بررسی کیفیت دستگاه استفاده کند. فروشندگان نیز از این موضوع به عنوان یک اهرم برای تبلیغ محصولات خود استفاده می کنند و از این طریق قیمت دستگاه ترموفرمینگ بالاتر می رود.

برای اطلاع از قیمت دستگاه ترموفرمینگ و سایر دستگاههای بسته بندی می توانید از بخش تماس با ما اقدام کنید و یا با شماره های آن تماس بگیرید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

38 − = 29