در نمایشگاه چاپ و بسته بندی در غرفه شرکت طرسام چه گذشت؟

در نمایشگاه چاپ و بسته بندی در غرفه شرکت طرسام چه گذشت؟

در نمایشگاه چاپ و بسته بندی در غرفه شرکت طرسام چه گذشت؟

 

همانطور كه مستحضر هستيد از ٨ تا ١١ آذر ماه سال ٩٨ در نمايشگاه بين المللى تهران نمايشگاه چاپ و بسته بندى داير شد كه در آن از آخرين تكنولوژى هاى داخلى و خارجى در اين زمينه رو نمايى شد و بسترى براى كسب تجربه و تبادل اطلاعات بين كسب و كارها و مشتريان آنها ايجاد شد.

شركت طرسام هم به عنوان سازنده ى دستگاه هاى تمام اتوماتيك بسته بندى در اين نمايشگاه حضور داشت و از  دستگاه هايى مانند اسكين پك ، كارتنينگ و ترى سيلر كه براى بسته بندى مواد غذايى و دارويى كاربرد دارند رونمايى كرد. از آنجايى كه شركت طرسام تنها سازنده ى دستگاه اسكين پك در ايران و خاورميانه است اين دستگاه بسيار مورد استقبال قرار گرفت ، شركت هاى بزرگى مانند گوشتیران و داروپخش در اين نمايشگاه از غرفه ما بازديد كردند هم چنين نمايندگان شركت صنايع غذايى ٢٠٢ كه از خريداران دستگاه اسكين پك شركت طرسام مى باشد مهمان غرفه ما بودند.

بازدید شرکت گوشتیران از غرفه شرکت طرسام
بازدید شرکت داروپخش از غرفه شرکت طرسام

مطالب پیشنهادی : دستگاه بسته بندی اسکین

همانطور كه مى دانيد به علت دانش بنيان بودن شركت طرسام به خريداران دستگاه ها تسهيلات فوق العاده اى داده مى شود كه اين تسهيلات به شرح زير هستند : 

تسهیلات لیزینگ و استصناع(حداکثر به میزان 70% ارزش کارشناسی شده محصول )

  • حداقل تسهیلات  200 میلیون ریال
  • دوره بازگشت تسهیلات با احتساب دوره تنفس : حداثر 36 ماه
  • نرخ سود لیزینگ : تا 50 میلیارد ریال 9% ، از 50 تا 200 میلیارد ریال 11% (بیشتر از آن به تصویب هیئت عامل)
  • نرخ سود برای شرکت های توزیع و پخش 16%
  • نرخ سود استصناع 11%

اميد است كه روز به روز در كشورمان بستر پيشرفت دست اندر كاران صنعت بيشتر محيا شود تا شركت هاى  دانش بنيان مانند شركت طرسام بتوانند سهم كوچكى از اين پيشرفت را نسيب خود كنند.

در آخر شما را به دیدن فیلم مختصری از آنچه در غرفه شرکت طرسام در نمایشگاه چاپ و بسته بندی گذشت دعوت می نماییم. اگر سوالی ذهنتان را مشغول کرده یا احتیاج به راهنمایی و توضیحات بیشتر در این خصوص دارید می توانید از بخش تماس با ما استفاده کرده و با کارشناسان ما صحبت کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 34 = 38