حضور شرکت طرسام در ششمین نمایشگاه ایران فارما

حضور شرکت طرسام در ششمین نمایشگاه ایران فارما

همانطور که مستحضر هستید از ۱۹ تا ۲۱ مهر ماه سال ۱۴۰۰ در مصلای امام خمینی (ره) ششمین نمایشگاه بین المللی ایران فارما که مختص دارو و صنایع وابسته است برگزار گردید.

رویدادهای مهم نمایشگاه ایران فارما

در این رویداد شاهد ارائه ی آخرین دستاوردها و نوآوری ها در زمینه دارو و صنایع وابسته ، معرفی ظرفیت و پتانسیل موجود شرکت های فعال در زمینه دارو و ایجاد بستری مناسب برای تجارت بین المللی در زمینه دارو بودیم .

همچنین از رویدادهای مهم در این نمایشگاه ایران فارما می توان به سلسله نشست های مسؤلین با فعالان صنعت دارو اشاره کرد که نشست رئیس مرکز ساخت داخل ، ماشین سازی و تجهیزات وزارت صمت جناب آقای سید محمد مهدی هادوی با فعالان صنعت دارو از جمله ی این نشست ها بود.

 

توضیحاتی در خصوص حضور شرکت طرسام

شرکت فنی مهندسی طرسام هم با حضور در این نمایشگاه آخرین دستگاه های بسته بندی مرتبط با صنعت دارو که توسط این شرکت طراحی و ساخته شده و همچنین اولین دستگاه بسته بندی بلیستر قرص و کپسول ساخت ایران را در معرض دیدگان شما عزیزان قرار داد تا عملکرد آن را از نزدیک مشاهده کنید ، از دستگاه های دیگر ساخته شده در شرکت طرسام که عملکرد آن در این نمایشگاه قابل مشاهده بود می توان به دستگاه بسته بندی کارتنینگ اشاره نمود که در صنعت دارو برای بسته بندی ورق های قرص و محصولاتی مانند انواع کرم ها ، قطره ها و … استفاده می شود.

 

 

 

 

مفتخریم اعلام داریم که در نمایشگاه ایران فارما میزبان مسؤلان داروسازی های بزرگ کشور برای مذاکره و خرید دستگاه های بسته بندی خود بودیم و با توجه به نیاز داروسازی ها به دستگاه های ما در خط های تولید جهت سرعت بخشیدن به امر تولید دارو می توان این برداشت را کرد که حضورمان به منظور آگاه سازی داروسازی های بیشتر نسبت به وجود این دستگاه های بسته بندی در ایران موفقیت آمیز بوده و امید است زین پس شاهد هزینه های هنگفت خرید این دستگاه های از کشورهای دیگر نباشیم.

 

 

 

ما در شرکت طرسام امیدواریم بتوانیم روز به روز قدمی در جهت پیشرفت صنعت ماشین سازی کشورمان برداریم تا از کشور های دیگر در این زمینه بی نیاز شویم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه بلیستر و کارتنینگ می توانید از طریق بخش تماس با ما با همکاران ما در شرکت طرسام در ارتباط باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

46 − 36 =