حضور شرکت طرسام در پنجمین دوره ی نمایشگاه فارمکس خاورمیانه

حضور شرکت طرسام در پنجمین دوره ی نمایشگاه فارمکس خاورمیانه

پنجمین رویداد بزرگ دارویی فارمکس در مرکز نمایشگاهی مدرن ایران مال تهران، از تاریخ ۳۱ امرداد تا ۳ شهریور ۱۴۰۲ و هم‌زمان با روز داروساز و روز پزشک برگزار شد.

درباره ی فارمکس

فارمکس به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد داروسازی کشور، در سال‌های اخیر توسط سندیکای مواد اولیه دارویی، شیمیایی و بسته بندی دارویی، با مشارکت سازمان غذا و دارو به‌صورت سالانه برگزار می‌شود.

فارمکس با شعار «فعالین داروسازی کشور در زیر یک سقف»، تولیدکنندگان مواد اولیه، سرمایه‌گذاران، داروسازان تا صنایع وابسته مانند چاپ و بسته‌بندی را گرد هم آورده است. این رویداد بین‌المللی، فرصت‌های کسب و کار در حوزه داروسازی را برای فعالان صنایع اصلی و صنایع وابسته، ارتقا داده و به رشد و پویایی شرکت‌های داخلی کمک می‌کند.

در فارمکس به تمامی جنبه‌های صنعت داروسازی پرداخته  شد. در طول برپایی رویداد، شرکت‌کنندگان  در برنامه‌های متنوع این نمایشگاه؛ نظیر کارگاه‌ها، کنفرانس‌ها و سخنرانی‌های متخصصین و مدیران صنعت حضور یافتند. ماهیت اصلی این رویداد صنعتی، بر پایه جلسات B2B است.

برنامه های مهم فارمکس خاورمیانه 2022

برگزاری نشست های B2B و BZ
کارگاه های تخصصی
Pharmex awards
بازدیدهای تخصصی
بازدید هیئت های تجاری
چاپ ویژه نامه ها و کتاب تخصصی
انتشار موقعیت های سرمایه گذاری
نشستهای تخصصی با نهادهای مالی و حمایتی
بازدید مسئولین حوزه های مرتبط
رونمایی از آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی
معرفی مسیرهای حمایت از صنایع کوچک و متوسط
حضور استارت آپ های تخصصی
حضور کمیته دانشجویی سندیکا از سراسر کشور
ایجاد فرصت های اشتغال و کارآفرینی

شرکت فنی مهندسی طرسام نیز همچون دوره ی گذشته مفتخر به پذیرایی از شما سروران گرامی در این نمایشگاه بود . این شرکت همچنین پرکاربردترین دستگاه های مورد نیاز در صنعت دارو که شامل بلیستر و کارتنینگ است را جهت بازدید حضار در معرض نمایش گذاشته بود.

ویدیویی کوتاه از حضورمان در نمایشگاه تقدیم نگاهتان می گردد.

 

بازدید وزیر محترم بهداشت از غرفه طرسام

 

 

همانطور كه مى دانيد فارمكس خاورميانه محلى براى گردهمايي بزرگان صنعت داروسازى كشور است . وزير محترم بهداشت نيز به همين خاطر از اين نمايشگاه شخصاً ديدار نمودند .

طرسام مفتخر است كه اعلام دارد با بهره گيرى از توان متخصصان داخلى موفق به ساخت پيشرفته ترين دستگاه هاى بسته بندى شده است و اميد آن است كه بتواند همواره گامی استوار در اين مسير بردارد.

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه بلیستر و کارتنینگ می توانید از طریق بخش تماس با ما با همکاران ما در شرکت طرسام در ارتباط باشید.

 

 

طرسام قابل اعتماد، ماندگار و پیشرو در صنعت بسته بندی مواد غذایی و دارویی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

29 − = 25