شرکت طرسام در نمایشگاه آگروفود

شرکت طرسام در نمایشگاه آگروفود

ارزش محصولات غذایی هم اکنون با همت و تلاش شرکت‌کنندگان در این صنعت به رشد قابل توجهی دست یافته است. روند جهشی شاخص‌های نمایشگاه آگروفود 97 نشان از اراده و اهتمام شرکت‌کنندگان این نمایشگاه برای تدارک نمایشگاهی درشان و منزلت صنایع غذایی کشاورزی کشور را داشته و امیدواریم با مشارکت و راهنمایی صنعتگران، بازرگانان و دست‌اندرکاران هر سال بر کیفیت آن افزوده شود.

در این خصوص شما را به خواندن ادامه مطلب دعوت می‌نماییم تا پاسخ برخی سؤالات احتمالی خود را در مورد نمایشگاه اگروفود بیابید :

اگروفود، جایگاه و اهمیت حضور شرکت طرسام در این نمایشگاه

همانطور که مستحضر هستید این نمایشگاه برای ارتقا سطح دانش و تکنولوژی در خصوص تولید مواد غذایی می‌باشد در این راستا شرکت طرسام دست همکاری با شرکت هایک (HAJEK) آلمان  داده است و در این نمایشگاه با مشارکت این شرکت آلمانی غرفه زده است . این اقدام  هم موجب  آشنایی هرچه بیشتر با تکنولوژی روز دنیا و هم موجب مطرح شدن نام ایران در صنعت مواد غذایی خواهد شد .

از آنجایی که شرکت طرسام در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات بسته بندی فعالیت دارد نقش مهمی در ارتقا کیفیت محصولات غذایی خواهد داشت زیرا بسته بندی مناسب و مطابق با استانداردهای جهانی گام مهمی در تولید یک مادهٔ غذایی خواهد داشت .

اگر در نمایشگاه اگروفود 2019 شرکت کردید و از غرفه ظرکت طرسام دیدن نمودید قطعاً با جدید ترین تکنولوژی بسته بندی مواد غذایی آشنا شده اید و هدف ما را به تحقق رسانده اید زیرا افزایش سطح آگاهی شما عزیزان نسبت به توانایی های ما در صنعت بسته بندی از اهداف شرکت ماست.

شرکت طرسام در نمایشگاه آگروفود

مهم‌ترین دستاوردی که نمایشگاه آگروفود برای مشارکت کنندگان دارد چیست؟

از جمله مهم‌ترین دست‌آوردهای این نمایشگاه می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • ارتقاء دانش فن‌آوری و تبادل اطلاعات روز در موضوعات و تم‌های نمایشگاه
  • معرفی توانمندی‌ها و پیشرفت‌های کشورمان در زمینه‌های موضوعی نمایشگاه
  • ارتقاء سطح مبادلات تجاری کشور در جهت توسعه صادرات غیرنفتی جمهوری اسلامی ایران
  • آشنایی شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه با آخرین دست‌آوردهای علمی و صنعتی کشورمان و جهان در زمینه‌های موضوعی نمایشگاه
  • تشویق و ترغیب تولیدکنندگان برای رقابت سالم و هدفمند در عرصه این صنعت
  • ایجاد فضا جهت ارتباط مستقیم تولیدکنندگان با مصرف‌کنندگان

جایگاه نمایشگاه آگروفود ایران در مقایسه با نمایشگاه‌های مشابه خارجی کجاست؟

با توجه به پتانسیل بالای کشورمان در زمینه صنایع کشاورزی و به تبع آن صنایع مرتبط و سابقه برگزاری بیست و پنج ساله این نمایشگاه، شرکت‌های خارجی یا نمایندگی‌های آنها از کشورهای صنعتی جهان در قالب پاویون‌های گروهی و یا به صورت شرکت‌های مستقل در کنار صاحبان صنایع، تولیدکنندگان و شرکت‌های مطرح داخلی، به نمایش دست آوردها، تبادل آخرین اطلاعات روز و معرفی تازه‌های بازار در زمینه این صنعت مهم پرداخته‌اند.

عکس های نمایشگاه آگروفود طرسام
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

21 − = 13