راهنمای انتخاب دستگاه ترموفرمینگ برای کارگاه

راهنمای انتخاب دستگاه ترموفرمینگ برای کارگاه

دستگاه ترموفرمینگ برای انجام بسیاری از موارد مربوط به بسته بندی و آماده سازی تجهیزات کارگاه یک دستگاه مهم و حیاتی محسوب می شود. این دستگاه با کمک انرژی حرارتی امکان شکل‌دهی تجهیزات پلاستیکی با قالب های مختلف را فراهم می کند و از آن در صنایع مختلفی استفاده می شود. از طرف دیگر مدل‌های دستگاه ترموفرمینگ با توجه به اندازه دستگاه و همچنین برند تولید کننده آن بسیار متنوع هستند.

این تنوع بالا باعث می‌شود که انتخاب دستگاه ترموفرمینگ برای کارگاه یا یک کارخانه با پیچیدگی‌هایی همراه باشد که در این مطلب به این موضوع خواهیم پرداخت.

 

انتخاب دستگاه ترموفرمینگ با توجه به اندازه کارگاه

 

اولین موضوعی که در انتخاب دستگاه ترموفرمینگ باید به آن توجه شود بحث انتخاب اندازه دستگاه با توجه به اندازه کارگاه است. در واقع دستگاه های بسته بندی هیچ وقت به صورت مجزا و مستقل خریداری نمی شوند و انتخاب آنها به طور کامل تحت تأثیر کارگاه و کارخانه است. یعنی برای یک کارگاه بزرگ با حجم تولید بالا لازم است که از یک دستگاه با اندازه بزرگ استفاده شود و برای کارگاه های کوچک از یک دستگاه کوچک.

بنابراین حتی اگر کارگاه خود را راه اندازی نکرده اید باز هم باید مشخص کنید که حجم کار شما به چه صورت خواهد بود و تولیدات شما در چه زمینه ای است. مسلماً دستگاهی که برای بسته بندی وسایل اسباب بازی استفاده می شود با دستگاهی که برای بسته بندی مواد غذایی و گوشت کاربرد دارد تفاوت زیادی دارد. لازم است که در انتخاب اندازه دستگاه ترموفرمینگ توجه زیادی به اندازه کارگاه داشته باشید.

راهنمای انتخاب دستگاه ترموفرمینگ

مطلب پیشنهادی: نکات مهم دستگاه بسته بندی بلیستر

انتخاب برند معتبر دستگاه

همانطور که شما برای خرید مواد خوراکی و یا هر ابزار معمولی دیگری سعی می کنید به سراغ برندهای معتبر بروید، به هنگام خرید دستگاه ترموفرمینگ هم باید از یک برند معتبر و شناخته شده کمک بگیرید. این موضوع از چند جهت برای شما اهمیت دارد. اولاً به خاطر داشته باشید:

یک برند معتبر به خاطر فعالیت طولانی مدت خود در سطح بازار به عنوان یک برند ثابت شده شناخته می‌شود و محصولات آن طرفدار دارد.

اما در حالت دوم شما فرض بگیرید که صاحب یک شرکت هستید و سالیان زیادی برای کسب اعتبار در بازار تلاش کرده اید. حاضرید که این هویت برند و اعتبار خود را صرفاً به خاطر یک محصول تحت شعاع قرار دهید؟ مسلما پاسخ شما منفی خواهد بود و این یک راهنمای ایده‌آل در انتخاب برند دستگاه ترموفرمینگ است. پس حتماً در انتخاب دستگاه به برند آن توجه ویژه‌ای داشته باشید و آن را به عنوان یک فاکتور مهم در نظر بگیرید.

توجه به ظرفیت تولید شرکت یا کارگاه

در بند قبلی به این موضوع اشاره کردیم که اندازه دستگاه و تناسب آن با کارگاه تا چه اندازه اهمیت دارد. اما گاهی باید ظرفیت تولید شرکت را نیز در نظر بگیریم. شما ممکن است به عنوان صاحب یک کارگاه یا کارخانه تصمیم بگیرید که در محل تولید محصول با محل بسته‌بندی آن متفاوت باشد. در این حالت اندازه کارگاه برای شما اهمیت ندارد و بیشتر بحث تولید و سفارشات شرکت در اولویت قرار می‌گیرد. پس حتما سعی کنید برآوردهای شخصی و حرفه‌ای بر روی کسب و کار خود داشته باشید تا بتوانید یک دستگاه ترموفرمینگ ایده‌آل انتخاب کنید.

بعد مسافت و نصب و راه اندازی دستگاه

این موضوع ارتباط چندانی با قابلیت ها و ویژگی های فنی دستگاه ندارد، اما بدون شک به هنگام انتخاب و خرید دستگاه ترموفرمینگ باید آن را در نظر بگیرید. شما وقتی که در شهرهای جنوبی ایران باشید و شرکت های مختلفی در نزدیکی شما باشد، طبیعتا خرید دستگاه از شهرهای دور دست نمی تواند گزینه خوبی باشد. مگر در موارد استثنایی که امکان چشم پوشی از کیفیت دستگاه را نداشته باشید. پس همیشه سعی کنید که دستگاه را از نزدیک ترین مسافت انتخاب کنید.

مطلب پیشنهادی: هر آنچه برای خرید دستگاه کارتونینگ باید بدانید

گارانتی و خدمات پس از فروش

گارانتی و خدمات پس از فروش موضوع مهم دیگری است که به هیچ وجه نمی توانید به هنگام خرید دستگاه ترموفرمینگ از آن چشم پوشی کنید. در واقع گارانتی و خدمات پس از فروش هم از لحاظ جبران صدمات احتمالی دستگاه و هم به عنوان یک معیار سنجش کیفیت دستگاه اهمیت دارند.

مدت زمان گارانتی و خدمات پس از فروش تعیین میکند که شما تا چه زمانی می توانید با خیال راحت از این دستگاه استفاده کنید و هزینه آن توسط شرکت مورد نظر پرداخت می‌شود. از سوی دیگر بلند مدت بودن این دو معیار مشخص میکند که شرکت مورد نظر تا چه اندازه به دستگاه های خود اعتماد دارد و آنها را برای گارانتی و خدمات پس از فروش لایق می داند.

برای آشنایی بیشتر با دستگاه ترموفرمینگ و همچنین اطلاع از نحوه خرید آنها در بازار می توانید از شماره های درج شده در قسمت تماس با ما استفاده کنید و با کارشناسان ما در تماس باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + 1 =