اگر این نشانه‌ها را دیدید، به فکر خرید دستگاه بسته بندی باشید

اگر این نشانه‌ها را دیدید، به فکر خرید دستگاه بسته بندی باشید

حتماً این ضرب المثل را شنیده‌اید که «رنگ رخساره خبر می‌دهد از سر درون»؛ نگران نباشید به یک سایت اشتباهی نیامده اید و ما می‌خواهیم دلیل خرید دستگاه بسته بندی را برای برخی از شرکت‌ها روشن‌تر کنیم. در هر صورت کسی که دارای یک شرکت یا کارخانه است، به شکل دقیق می‌داند که در محل کسب و کار او چه اتفاق رخ می‌دهد و چه تصمیماتی به سود کسب و کار اوست.

این مقدمه برای این بود که بگوییم:

خرید دستگاه بسته بندی تحت تأثیر تغییرات مختلفی در کسب و کار است و این تغییرات با زبان بی زبانی به شما می‌گویند که سفارش دستگاه بسته بندی را به یک شرکت بدهید.

 

ناتوانی در پاسخگویی به سفارش مشتریان

این می‌تواند بدترین خبر ممکن برای مدیر اجرائی و به طور کلی برای بخش مدیریت یک کسب و کار باشد. ممکن است بخش تبلیغات و گروه بازاریابی کار خود را به شکل درست انجام داده باشند و به اندازه کافی سفارش به یک شرکت بیاورند. اما در کمال تعجب، بخش تولید و بسته بندی توانایی پاسخگویی به این سفارشات را نداشته باشند.

مثلاً فرض بگیرید که در یک کسب و کار خانگی، مشتری کافی برای گیاهان دارویی خود پیدا کرده‌اید. اما می‌بینید که دستگاههای بسته بندی دستی پاسخگوی این حجم از سفارشات نیستند. اینجاست که باید به سراغ حساب شخصی خود بروید و سفارش خرید دستگاه بسته بندی را به یک شرکت بدهید. این دستگاه هم سرعت بسته بندی شما را بالا می‌برد و هم کیفیت بسته بندی.

مطلب پیشنهادی: خرید دستگاه بلیستر

 

 از دست دادن برخی از فرصت‌ها به دلیل نداشتن بسته بندی مناسب

 

تقریباً در انتهای بند قبلی به این مورد اشاره کردیم. این سؤال را از خودتان بپرسید که تا حالا چند محصول را صرفاً به خاطر بسته بندی آنها انتخاب کرده‌اید؟ یا به شکل دیگر به این سؤال جواب دهید، تاکنون بسته بندی چه محصولاتی را برای خود نگه داشته‌اید؟ به عنوان تجربه شخصی، واقعاً در برخی از موارد سعی می‌کنم که برخی از بسته بندی‌ها را نگه دارم و به عنوان ابزار جانبی از آن استفاده کنم.

اگر احساس می‌کنید که برخی از فرصت‌های خود را برای فروش محصول یا هر مورد دیگری را از دست می‌دهید، حتماً به فرآیند بسته بندی خود توجه داشته باشید. بدون شک این نوع و شیوه بسته بندی هم بر کیفیت محصول تاثیرگذار است و هم باعث جلب توجه مخاطب می‌شود.

پس اگر دیدید که مشتریانتان را از دست می‌دهید، حتما به فکر خرید دستگاه بسته بندی برای کسب و کار خودتان باشید.

 

هزینه کردن بیش از حد برای ذخیره سازی مواد

 

یکی از بزرگترین مزایای استفاده از دستگاه بسته بندی این است که فرآیند ذخیره سازی و انبار کردن محصولات را برای شما ساده می‌کنند. شما اگر از دستگاه بسته بندی شیرینگ وکیوم برای آب معدنی و یا بطری‌های عسل استفاده کنید و آنها را در بسته‌های چندتایی کنار هم قرار دهید، به نظر شما کار ذخیره کردن آنها آسان‌تر نیست؟ حتی این موضوع برای چیدن وسایل در داخل سردخانه و یخچال هم مناسب است.

پس اگر در گزارشات ماهانه و سالانه بخش انبار و ذخیره سازی دیدید که هزینه زیادی برای شما آورده شده و مجبور هستید که نیروهای اموال خود را تعویض کنید، توصیه ما این است که از این کار بپرهیزید و با خرید دستگاه بسته بندی جدید این مشکل را برطرف کنید.

مطلب پیشنهادی: خرید دستگاه کارتونینگ 

 

درخواست برای گرفتن استانداردهای ملی و بین المللی

 

این ویژگی برای کسانی است که اخیراً یک کسب و کار را راه اندازی کرده‌اند. گرفتن استاندارد ملی و بین المللی برای کسب و کارهای تازه و نوپا اهمیت ویژه‌ای دارد. در واقع این استاندارد به آنها کمک می‌کند که وجهه بهتری نزد مشتریان داشته باشند و از این طریق کیفیت محصول خود را نشان دهند. گرفتن استاندارد فقط منوط به کیفیت محصول نیست و حتی فرآیندهایی مانند بسته‌بندی نیز در این استاندارد نقش دارد.

پس اگر می‌خواهید یک گام مهم در گرفتن استانداردهای ملی و بین المللی بردارید، شاید بهتر باشد گزینه خرید دستگاه بسته بندی را در بین هزینه‌های ماهانه و سالانه خود قرار دهید. البته دلایل و راهکارهای دیگری هم وجود دارد که به نوع کسب و کار و شرایط کسب درآمد شما بستگی دارد.

 

افزایش بیش از حد پسماند و زباله در کارگاه و شرکت

 

وقتی که از دستگاه بسته بندی برای کسب و کار خود استفاده می‌کنید، بدون شک کاهش پسماند و زباله یکی از مزایای اصلی دستگاه است. شما هر کدام از دستگاههای بسته بندی را در نظر بگیرید، به شکل‌های مختلفی بر میزان زباله و پسماند تاثیرگذار هستند. به عنوان مثال، دستگاه ترموفرمینگ از به هم ریختگی مواد غذایی جلوگیری می‌کنند، دستگاه شرینک وکیوم برای انبار کردن مواد غذایی مناسب است، دستگاه فیلر فرایند پر کردن را به شکل مکانیزه انجام می‌دهد.

اما اگر در کارگاه خود هیچ کدام از این دستگاهها را ندارید و پسماند و زباله کارگاه شما زیاد است، حتماً به گزینه خرید دستگاه بسته بندی فکر کنید که در این مورد به داد شما خواهد رسید.

سعی کردیم نشانه‌های معمولی نیاز یک کارگاه به خرید دستگاه بسته بندی را نشان دهیم. پس شما هم از این موارد کمک بگیرید و بهترین گزینه را برای کسب و کار خود انتخاب کنید. ارتباط با ما پل ارتباطی شما با طرسام است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 50 = 52