بازدید ریاست دفتر ماشین سازی وزارت صمت از شرکت طرسام

بازدید ریاست دفتر ماشین سازی وزارت صمت از شرکت طرسام

 

در بازدید نمایندگان وزارت صمت از شرکت طرسام که مورخ 1400/12/17 توسط دکتر هادوی ریاست محترم دفتر ماشین سازی و تجهیزات وزارت صمت تهران و جناب مهندس کاشیان و هیئت همراه صورت گرفت . ایشان از قسمت های مختلف شرکت از جمله کارگاه، سالن مونتاژ، کنترل کیفی، واحد مهندسی و طراحی، برنامه ریزی و … دیدن کردند. در قسمت مونتاژ کار کرد دستگاه های کارتنینگ و آمالگام و بلیستر را مشاهده نمودند و کاتالوگ دستگاه های مختلف ساخت طرسام را بررسی کردند.

 

 

 

موارد مطرح شده در این بازدید

 

 صحبت ها پیرامون مشکلات تولید کننده صورت گرفت. به چند مورد به عنوان مثال در ذیل اشاره می کنیم :

مشکلات شرکت با نیروی های انسانی : نیروی متخصص و کاردان در دسترس شرکت نمی باشد . خود شرکت با صرف هزینه ، وقت و انرژی اقدام به پرورش نیروی متخصص می نماید . فرد هم پس از اموزش و دریافت تخصص یا انتظارات بالایی خارج از توان شرکت خواهد داشت یا اقدام به مستقل کار کردن خواهد نمود. این در شرایطی است که تمام نیروهای شرکت طرسام از کارگران گرفته تا مهندسان همه نیروهای متخصص و اموزش دیده هستند . به علت خاص بودن کارها و تولیدات و جوش ها و سایر قسمت های ساخت و مونتاژ نیاز به کارگران حرفه ای و متخصص داریم.

 

 

تحریم ها : مشکل بعدی در نتیجه وجود تحریم ها و کمبود مواد اولیه و قطعات مورد نیاز برای شرکت بوجود امده است و باعث ایجاد اثر نامطلوبی روی توان صادراتی ما گشته است. برای مثال به ترکیه به عنوان یکی از کشورهایی که بازار مناسبی برای خرید دستگاه های بسته بندی دارند اشاره شد. ولی متاسفانه به خاطر وجود مشکلات در انتقال پول و واردات قطعات از تمام ظرفیت تولیدی ما استفاده نمی شود.

 

راهکارهای پیشنهاد شده

 

در ادامه ی بازدید ریاست دفتر ماشین سازی وزارت صمت جناب آقای دکتر هادوی  امید دادند که در آینده نزدیک با بهتر شدن اوضاع سیاسی کشور این قبیل مشکلات کمتر خواهد شد.از دیگر کشورهایی که به انها اشاره شد ، کشور چین بود .

جناب آقای اسماعیل شیرزاده اوضاع چین را برای صادرات نامساعد توصیف کردند . دلایلی از جمله نحوه کارکرد کارگران چینی و ایرانی و نیاز بیشتر چین به قطعات نسبت به  ماشین آلات و هدف چین که بیشتر رصد واحد های تولیدی ایران است عنوان کردند.

همچنین جناب مهندس شیرزاده در مورد اهداف و طرح ارتقای طرسام توضیح دادند و عنوان کردند در صورت دریافت حمایت می توانند حجم تولید را بالا ببرند و بخش قابل توجهی از صادرات دستگاه های بسته بندی را به عهده بگیرند. به طوریکه در صورت وجود فضا و امکانات مناسب در سال اول بیست و از سال دوم سالیانه 70 ماشین را تولید کنیم.

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه های تمام اتوماتیک شرکت طرسام می توانید از طریق بخش تماس با ما با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

طرسام قابل اعتماد ، ماندگار و پیشرو در طراحی و ساخت انواع ماشین آلات تمام اتوماتیک بسته بندی 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 1 = 3