دستگاه بسته بندی حبوبات نیمه اتوماتیک

دستگاه بسته بندی حبوبات نیمه اتوماتیک

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به هنگام خرید دستگاه برای راه اندازی کارگاه بسته بندی با یک شرکت تماس بگیرید و در نهایت گزینه پیشنهادی آنها دستگاه بسته بندی حبوبات نیمه اتوماتیک باشد. حالا ممکن است این سؤال برای شما پیش آمده باشد که چرا دستگاه نیمه اتوماتیک؟ آیا ظرفیت کارگاه شما برای یک دستگاه تمام اتوماتیک پاسخگو است؟ آیا از لحاظ اقتصادی می‌توانید هزینه خرید این دستگاه را بپردازید؟

حالا اگر شما دقیقاً می‌خواهید بدانید که منظور ما از دستگاه بسته بندی حبوبات نیمه اتوماتیک چیست و در چه شرایطی می‌توانیم از آنها استفاده کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

 

کلیاتی در مورد دستگاه بسته بندی حبوبات نیمه اتوماتیک

همانطور که در مطالب قبل در مورد دستگاه‌های بسته بندی حبوبات صحبت کردیم از آنها ۳ انتظار کلی باید داشته باشیم که در وهله اول توزین، در گام دوم پر کردن و در نهایت بسته بندی و پلمپ کردن آنهاست. معمولاً دستگاههای بسته بندی تمام اتوماتیک این سه قسمت را به طور کامل دارند و فرد می‌تواند کلیه فرایند بسته‌بندی را به دستگاه واگذار کرده و بیشتر به عنوان ناظر در کنار آن حضور داشته باشند.

اما دستگاه بسته بندی حبوبات نیمه اتوماتیک معمولاً در یکی از این موارد دچار مشکل بوده و لازم است که یک فرد به عنوان اپراتور در کنار آن حضور داشته باشد. در این صورت فرد کارگر یا تکنسین باید ابزاری جانبی برای تکمیل کار دستگاه داشته باشد تا در فرایند بسته بندی حبوبات خللی به وجود نیاید. بنابراین معمولاً این دستگاه‌ها محبوبیت کافی به اندازه دستگاه‌های اتوماتیک ندارند و قیمت آنها پایین‌تر است.

حالا شما فرض بگیرید که در کارگاه خود از یک دستگاه بسته بندی حبوبات نیمه اتوماتیک استفاده می‌کنید. اگر دستگاه از نوع بسته بندی توزین دار نباشد، شما مجبور هستید که از قبل یا بعد از فرایند بسته‌بندی وزن کردن حبوبات را انجام دهید. اگر دستگاه از لحاظ بسته بندی کردن و پرس کردن سلفون مشکل داشته باشد، شما باید یک دستگاه پرس مخصوص در کنار دستگاه داشته باشید تا به کمک آن فرایند بسته‌بندی را کامل کنید.

 

قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات نیمه اتوماتیک 

 

همان طور که در بند قبلی گفته شد در فعالیت این دستگاه‌ها نسبت به دستگاه‌های تمام اتوماتیک نقص وجود دارد که ما باید تجهیزات جانبی مختلفی به کار ببریم تا بتوانیم این نقص را پوشش دهیم. بنابراین در لحظه اول می‌توانیم انتظار داشته باشیم که قیمت این دستگاه بسته بندی نیمه اتوماتیک نسبت به دستگاه‌های اتوماتیک کمتر باشد و در حقیقت ما با یک دستگاه ارزان قیمت مواجه باشیم.

با وجود اینکه بحث قیمت دستگاههای بسته بندی حبوبات و خشکبار بسیار وسیع است و به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد، اما برای کسانی که به فکر راه اندازی یک کارگاه ارزان قیمت هستند می‌تواند گزینه خوبی باشد. این دستگاه‌ها به طور ویژه برای کارگاه‌های کوچک و کارگاه‌های خانگی انتخاب مناسبی است و به خوبی می‌تواند حجم پایین کار را پاسخگو بوده و از لحاظ اقتصادی در سرمایه اولیه ما صرفه‌جویی باشد.

 

خرید دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار

 

اصولاً دستگاههای نیمه اتوماتیک انتخاب خوبی برای کارخانجات و شرکتهای بزرگ نیستند. این دستگاه‌ها سرعت بالایی ندارند و نمی‌توانند کارآیی مناسب و استاندارد را در اختیار آنها قرار دهند. البته تمامی کارهایی که به این دستگاهها واگذار می‌شود به طور کامل انجام می‌دهد اما برای تکمیل کردن فعالیت آن شما نیاز به استخدام نیروی انسانی دارید که از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیست.

بنابراین خرید این دستگاه بسته بندی می‌تواند بهترین گزینه برای کسانی باشد که حجم کار زیادی ندارند و به دنبال کار در یک کارگاه خانگی هستند. این کارگاه‌ها می‌توانند از این طریق بخش مهمی از سرمایه اولیه خود را صرفه‌جویی کنند که امکان سرمایه‌گذاری در بخش‌های دیگر را به آنها می‌دهد. ضمن اینکه حجم کار کارگاه به حدی بالا نیست که از لحاظ اقتصادی برای خرید دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار تمام اتوماتیک مقرون به صرفه باشد.

تلاش ما در این مطلب این بود که بررسی خوبی از دستگاه بسته بندی حبوبات نیمه اتوماتیک داشته باشیم. اما اگر احیاناً به سؤالات و ابهامات شما پاسخ داده نشده می توانید از صفحه ارتباط با ما استفاده کنید و با کارشناسان ما در تماس باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − = 11